sudo – here and there

Idea

Posted in genialne pomysły by Łukasz Dziądziak on Styczeń 5, 2009

Nowy pomysł, mam nadzieje o nim zapomnieć, szybko.
Źle na mnie wpływa alkohol, nastepnego dnia mam irracjonalne myśli. Uczucie samotności, liniowości życia, nudy, nie daje mi spokoju. Połączenie tego z czytaniem szkodliwych książek generuje nowy pomysł. A może by tak wykorzystać szanse, póki moge. Póki nie mam pracy ani rodziny. Użyć urlopu dziekańskiego. Skończyć letni semestr. Przebyć ~1/3,086*10^12pc. Wspominać nieskończoną ilość razy.

Skomentuj

